درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

درمان گیاهی در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان برای درمان انواع aliments.It ، در درمان گلومرولونفریت بسیار موثر است .

گلومرولونفریت

گلومرولونفریت با التهاب ، زخم و اسکار گلومرولها برجسته، فیلتر کوچک در kidneys.It ، یک بیماری با واسطه ایمنی است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به بافت کلیه سالم را به اشتباه است .

سیستم ایمنی یک سیستم محافظ بدن است و می تواند از بدن در برابر خارجی مضر substances.However این ، گلومرولونفریت محافظت ، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به طور معمول و خارج نمی تواند تشخیص مواد مضر از بدن tissues.The پاسخ ایمنی غیر طبیعی سالم می شود التهاب در kidneys.If در التهاب نگه می دارد در جریان است، باعث خواهد شد زخم glomeruli.Eventually ، کلیه ها به طور کامل با شکست مواجه خواهد شد.

درمان گیاهی برای گلومرولونفریت

هزاران گیاهان در world.Based در بیماری های مختلف، انواع مختلف از گیاهان وجود دارد ، مورد درمان های گیاهی می تواند گلومرولونفریت در روش های زیر درمان .

سرکوب التهاب در کلیه ها

این گیاهان می توانند پاسخ های التهابی در کلیه موثر در way.In سریع این راه سرکوب ، آسیب سیستم ایمنی به کلیه ها جلوگیری خواهد شد.

اختلال عملکرد ایمنی بدن درست

درمان های گیاهی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بدن بهبود سیستم ایمنی طبیعی . اگر سیستم ایمنی بدن می تواند عملکرد طبیعی بهبود می یابند ، از آن خواهد شد کلیه ها حمله دیگر هیچ نیست . التهاب در کلیه ها خواهد شد به طور کامل و اساسا پیشگیری کرد.

بهبود عملکرد کلیوی

گیاهان تونیک به بافت های کلیوی هستند و آنها می توانند خود بازسازی کلیه tissues.If به تحریک بافت کلیه اختلال را می توان بازسازی شده ، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است.

پس از درمان بالا ، بیماران مبتلا به گلومرولونفریتبه طور کلی بهبود بالینی improvement.The عبارتند از :

علائم بالینی خواهد شد مانند خستگی، تهوع، استفراغ، فشار خون بالا در مدت زمان کوتاهی بهبود یافته است.

در مدت longe ، سطح کراتینین را کاهش داده خواهد شد. GFR و عملکرد کلیوی بهبود خواهد شد.

طب گیاهیدرمان موثر و طبیعی برای گلومرولونفریت است. این عوارض جانبی در بدن به طور کامل رایگان است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.